Styl.fm
Podobne tematy
Kategorie pytań

Iweta 2013-11-11 o godz. 15:15, odsłony: 7796 0

Tabletki antykoncepcyjne Regulon a mocny antybiotyk

Biorę Regulon i zawsze miałam okres 3 dni od momentu zazycia ostatniej tabletkiz opakowania.Teraz brałam przez tydzień antybiotyk(bardzo mocny) i okres się nie pojawia.Czy antybiotyk ma wpływ na opóźnienie miesiączki?Ostatnią tabletkę brałam w czwartek,przez ten czas miałam antybiotyk i teraz powinnam zażyć Regulon w piątek ale nie miałam okresu.Co robić,brać następne opakowanie tak jakby okres był, czy narazie zaprzestac?

Odpowiedzi (2) Kategoria: Miłość i seks :: Antykoncepcja Ostatnia odpowiedź: 2013-11-12, 17:53:37 Tagi: ,

Najnowsze / Najstarsze

ketriken 0

2013-11-11 o godz. 16:15

a stosowalas jakies dodatkowe zabezpieczenia, bo antybiotyki oslabiaja dzialanie antykoncepcyjne tabletek

Koka 0

2013-11-12 o godz. 17:53

Bralam antybiotyk, od 3 dnia przerwy do dnia w ktorym rozpoczelam nowy blister, niestety dopiero pozniej wyczytalam w internecie, ze w takim przypadku nalezalo przerwe jak najszybciej dokonczyc i zazywac antybiotyk i tabletki.W kazdym badz razie nie uprawialam w ogole seksu w czasie kuracji i 7 dni po niej.Dopiero 8 i 10 dnia byly przytulanka.Jak myslicie, czy duze jest prawdopodobienstwo, ze moglam zajsc w ciaze?
11dnia po tym antybiotyku(11 tabletka antykoncepcyjna) musialam zaczac brac kolejny antybiotyk, jak go skoncze to zostanie mi 3 tabletki z blistra.I zastanawiam sie co tym razem zrobic przerwe, czy polaczyc opakowania?doradzcie cos pliz :)