Styl.fm
Podobne tematy
Kategorie pytań

MyCHa1981 2009-08-10 o godz. 14:56, odsłony: 5165 0

Jestem czy nie jestem w ciąży?

A ja czekam i czytam - na razie mam bardzo powiekszone i bolące piersi i napuchniety brzuszek - jajniki tez do mnie przemawiały - może to juz czas na mojego bobasa??

Odpowiedzi (56) Kategoria: Ciężarówki i Mamuśki :: Ciąża, poród, połóg Ostatnia odpowiedź: 2009-10-29, 01:19:01 Tagi: ,

Najnowsze / Najstarsze

Gość 0

2009-08-10 o godz. 15:56

a czemu się biega sikać i od czego brzuch boli??? I jak pewne sa to objawy?

Gość 0

2009-08-11 o godz. 12:03

No własnie interesują mnie fizjologiczne podstawy biegania do toalety, z czego to się moze brać?
Bo zakładam, ze brzuch pobolewa, bo się coś tam rozkurcza, zagnieżdza i kombinuje, ale o co z tym pęcherzem chodzi???

haricot 0

2009-08-11 o godz. 12:05

o ile dobrze pamiętam, to rosnąca macica zaczyna uciskać pęcherz, powodując, iż jest on mniej pojemny, co za tym idzie musimy go częściej opróżniać

jeśli jednak nie mam racji - proszę o wyprowadzenie z błędu...

Ewa T 0

2009-08-11 o godz. 16:24

Haricot - masz absolutną rację

MonikaT 0

2009-08-11 o godz. 16:37

Ja czytałam, że oprócz ucisku na macicę częste bieganie do toalety jest spowodowane zwiększonym ukrwieniem narządów wew., w tym pęcherza, wtedy jest bardziej wrażliwy.

Gość 0

2009-08-11 o godz. 18:31

Ha!
Znalazłam jeszcze taką teorię:
Nie tylko z powodu mdłości będziesz biegać do toalety; hormon ciążowy, hCG powoduje potrzebę częstszego oddawania moczu.
A i fajna stronka, kalendarz ciay tydzien po tygodniu 8)

http://www.mediweb.pl/womens/vad03.php

Ani27 0

2009-08-28 o godz. 15:24

Ja zawsze dostawalam miesiaczke regularnie co 30-31dc, a dzisiaj mam 37dc i zastanawiam sie co sie stalo - nadmienie ze tydz.bylam w Tunezji i mam pytanko czy moze taki wyjazd (zmiana klimatu)opznic tyle dni?
Co mnie nie pokoi to twarde brodawki i bolesne oraz uczucie nacisku na mocz-wydaje mi sie ze caly czas mi sie chce-nawet podlozylam wkladke bo to takie dziwne uczucie?
Doradzcie co robic i dlaczego tak sie okres opoznia?
Czekam na pilna odpowiedz
Pozdrawiam
ani

Gość 0

2009-08-28 o godz. 15:47

Ani, ja na Twoim miejscu juz bym leciala po test ciazowy :) Aczkolwiek opoznienie okresu moze miec rozne przyczyny, ale trzeba wykluczyc/potwierdzic ta jedna ;)

Lu 0

2009-08-28 o godz. 16:04

Ani dokładnie tak jak napisała Kometa, biegnij po test.

Moje obecne podstawowe objawy to właśnie nabrzmiałe i wrażliwe piersi oraz uczucie dziwnego rozciągania w dole brzucha.
Do toalety nie biegam bardzo często ale mam nieodparte wrażenie że jednak częściej nią dotychczas.

Ani27 0

2009-08-29 o godz. 14:58

Ja wczoraj kupilam test ale nic sie nie pokazalo ani jedna kreska-chyba byl jakis wadliwy albo nie o odpowiedniej porze robilam , bo wieczorem:)
dzisiaj kupilam drugi ale juz innej firmy i tez mam zamiar zrobic wieczorem, a moze lepiej to zrobic z rana-czy to ma jakies znaczenie?

czekam na odzew i pozdrawiam
A

Nezi 0

2009-08-29 o godz. 15:34

Ani, moim zdaniem jesteś już tyle dni po terminie że test powinien pokazać prawidłowe wyniki także z wieczornego moczu.
Dla pewności możesz z testem poczekać jednak do rana.
Trzymam kciuki :D

Gość 0

2009-08-29 o godz. 15:37

Ani-rób test z któregokolwiek bądź moczu-nieważne czy z rannego czy z wieczornego, jesteś tyle po terminie, że nie powinno mieć to większego znaczenia ;)

Gość 0

2009-09-04 o godz. 21:56

No i mamy kolejna ciezarowke ;)

MyCHa1981 0

2009-09-04 o godz. 22:45

Kometa - Gratulacje!!!!!!!!

A my się troszkę spóźniamy, ale na razie nie chcę zapeszać 8)

Gość 0

2009-09-05 o godz. 00:35

MyCHa1981 napisał(a):Kometa - Gratulacje!!!!!!!!

Te gratulacje to dla mnie?? :o lol Lepiej pozno nic wcale :) Mialam na mysli Ani27, ktora sie pochwalila w kilku watkach :)

MyCHa1981 0

2009-09-06 o godz. 19:57

A ja już sama nie wiem - właśnie zrobiłam sobie teścik, ale nic nie pokazał :(
A @ jak nie ma tak nie ma, a to już 30 dc (normalnie 26 max 28 dni)

Zaczęłam częściej (dużo częściej) biegać do toalety, a moje ulubione kotleciki mielone od dwóch dni nie przechodzą mi przez gardło Co dziwne - nie mogłam nawet wypić mojej porannej kawy i "gryzłam" ją przez cały dzień, a kawa w pracy to podstawa.
Piersi mam generalnie powiększone, ale raczej niebolesne.

Czy możliwe, że test nic nie pokazał, bo było za wcześnie (myslę że ewentualna fasolka mogła począć się ok 10 dni temu)
Czekać czy zacząć się martwić, że coś dzieje się nie tak?

_MeGGi_ 0

2009-09-06 o godz. 20:06

Dziewczyny a czy bol w podbrzuszu, nie ciagly raczej taki od czasu do czasu, jedynie sila natezenia tego bolu sie zmienia, podobny jak przy @ ale jednak odrozniajacy sie moze oznaczac ciaze, jak to pisalyscie zagniezdzenie sie jajeczka?
nigdy problemow z jajnikami nie mialam, ostatnie badania ginekologiczne tez wyszly bardzo dobrze, a 2,5 miesiaca temu odstawilam proszki i raczej z mezem nie staralismy sie uwazac, wg moich obliczen @ powinien sie pojawic mdzy 10-15 ale do dnia dzisiejszego brak :)
Procz tych boli ktore pojawily sie wczoraj zadnych innych dolegliwosci nie zauwazylam, no moze procz zapachy jedzonych orzeszkow ziemnych ktore kiedys mi nie przeszkadzaly a teraz wprost zatyka mnie i powietrza brak jak je czuje :)

Gość 0

2009-09-06 o godz. 20:41

_MeGGi_, a może zrób test...? :)

Ja nie miałam typowych obajwów, po których od razu mogłabym się zorientować, że jestem w ciąży.
Jakieś 1,5 tyg. przed spodziewaną miesiączką lekki ból brzucha + powiększone piersi (to drugie troszkę mnie zastanawiało, nie powiem...), potem długo nic i znów tuż przed samą @ typowo przedokresowy ból brzucha.

Później (wiedziałam już, że Mały Ktoś zamieszkał u mnie pod sercem) męczyły mnie: bolące i wrazliwe piersi, częste siusianie, lekki ból brzucha - we wszystkich odmianach i gatunkach, zmęczenie i podwyższona temperatura.

A teraz (czyli w wyliczonym przeze mnie 6 tyg.) jakichkolwiek typowych objawów brak...

_MeGGi_ 0

2009-09-06 o godz. 20:49

no wlasnie nie wiem czy nie za wczesniej jeszcze na ewentualne testowanie :(
procz tych boli i jakis minimalnych odrzutow od zapachu orzeszkow to nie mam innych objawow, no i jajniki troche nabrzmialy mi

Gość 0

2009-09-06 o godz. 21:06

Ach, ja sierota! Przecież napisałaś między 10 a 15 dniem...
Rzeczywiście, chyba jest jeszcze trochę za wcześnie na test. Ale nic, już teraz trzymam mocno kciuki! Bardzo mocno :)