Styl.fm
Podobne tematy
Kategorie pytań

Gość 2009-03-26 o godz. 06:22, odsłony: 59475 0

Jakiego endokrynologa w Krakowie polecacie?

Szukam DOBREGO :) endokrynologa w Krakowie, może być prywatnie. Możecie kogoś polecić?

Odpowiedzi (27) Kategoria: Zdrowie :: Lekarze/specjaliści Ostatnia odpowiedź: 2019-10-03, 17:05:26 Tagi: ,

Najnowsze / Najstarsze

Madzik_k 0

2009-03-26 o godz. 07:22

Polecam doc. Huszno przyjmuje prywatnie w Ars Medice na Warszawskiej w każdy poniedziałek od 13.00

koszt wizyty 100 zl

Gość 0

2009-10-13 o godz. 10:06

Podbijam. Też szukam. Zna ktoś dobrego endokrynologa w Krakowie?

Gość 0

2009-10-14 o godz. 07:40

Wiem, że dobrzy specialiści sa w klinice AM..gdzieś na ul. Kopernika (chyba ). Ale niestety nazwika nie pamiętam..

Gość 0

2009-11-03 o godz. 11:40

Z czystym sumieniem polecam dr Szlachcica, ma gabinet na Kazimierza Wielkiego 57. Tam jest kilka gabinetów o róznych specjalizacjach pod wspólną nazwą Osteomed. To ginekolog - endokrynolog, jestem pod jego opieką już 4 lata i jestem bardzo zadowolona. Ceny chyba też okej: 70 zł wizyta, usg 50. Zawsze zostawiam u niego 120 zł chybaże dochodzą dodatkowe badania, to już wg cennika. Badania pobierane u niego a analizowane w Diagnostyce (ale to dość znane lab.). Ma bardzo nowoczesny sprzęt w gabinecie - co było dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem, po wcześniejszych doświadczeniach :( Przyjmuje zdaje się codziennie tylko na zmiany, raz po południu, raz rano. Podoba mi się też to, że w nagłych sytuacjach nie ma problemu z wizytą. Aha i jak są wyniki badań do odbioru, to nawet jeśli konsultujesz wyniki z lekarzem, to nie płacisz za taką wizytę - spotkałam się w innym gabinecie z kwotą 50% normalnej ceny właśnie przy konsultacji.
Szczerze polecam. Jakby co, to służę telefonami, ale wiem, że w necie też są namiary na niego.
Prowadzi też klinikę leczenia niepłodności w Krakowie.

Izabela1 0

2009-11-03 o godz. 16:23

Chodzi Wam o ginekologa -endokrynologa czy endokrynologa?

Gość 0

2010-11-11 o godz. 08:19

Wyciagam.Endokrynologa poszukuje.POtrzebny na juz tzn. na pon.wt. bo tylko wtedy mam wolne.I żeby robił usg w gabinecie. ;)
Czy ktos z Was słyszał o panu Ratajczaku.Przyjmuje gdzies na Bajana.Kiedyś znalazłam sporo inf. na jego temat a teraz nie moge sie doszukać.Z tego co -pamiętam wizyta 50zł a usg 60zł.

Gość 0

2010-11-11 o godz. 08:49

Ja moge polecic dr Adama Nazima, przyjmuje koło Korony. Mam usg w gabinecie, a przyjmuje nawet w soboty

Gość 0

2010-11-11 o godz. 08:53

Adam Nazim
Małopolskie Centrum Medyczne, ul. Rejtana 2,
nr tel. 22954100, 2954102,
http://www.mcm.med.pl
1 wizyta kosztuje 60 zł, nastepna 50
jesli bedziesz miała USG u niego razem z wydrukiem ;) to całość 100zł

Gość 0

2010-11-11 o godz. 09:00

Kicia napisał(a):Adam Nazim
Małopolskie Centrum Medyczne, ul. Rejtana 2,
nr tel. 22954100, 2954102,
http://www.mcm.med.pl
1 wizyta kosztuje 60 zł, nastepna 50
jesli bedziesz miała USG u niego razem z wydrukiem ;) to całość 100zł

Kicia a Ty leczysz sie u niego? Ja chce podleczyc tarczyce, by móc zajsć w ciaze.Jednak nie szukam ginek-endo. bo nie chce rezygnowac z mojej ginki.Wystarczy sam endo. byle dobry.
Szkoda, ze nie wykonuje usg w trakcie wizyty, bo u mnie czasu jak na lekarstwo i nie bardzo mi sie usmiecha jezdzic 2 razy.

Gość 0

2010-11-11 o godz. 09:40

Atir lecze się, on robi USG!!!
Z tą wizytą i wydrukiem chodziło mi o to, że jesli robi takie USG do którego drukuje opis to wizyta z USG kosztuje 100zl, a jeśli tylko włącza machinę, zeby sprawdzić jakie zmiany od ostatniej wizyty nastapiły to się za USG nie płaci ;)
zamotałam chyba ;)

Ja go polecam, naprawde, jest spokojny, rzeczowy i z kilku źródeł wiem, że skuteczny

Gość 0

2010-11-11 o godz. 11:23

Kicia mi chodziło o to, ze nie robi w trakcie wizyty.Weszłam na ich stronke i sa podane dni wizyt i usg i nie sa to te same.
Ale moze w rzeczywistosci jest imnaczej.
Motam sie , więc zapytam tak: czy jak sie umówie na wizyte , to usg mi zrobi odrazu podczas tejze wizyty?
A i trzeba sie rejestrowac z duzym wyprzedzeniem??

Gość 0

2010-11-11 o godz. 11:25

Mi zawsze robił w trakcie wizyty, nie umawiałam się na jakies terminy osobno ;)

Ja czekałam zwykle 3 dni, ale ja grymasiłam, bo mi tylko konkretne godziny pasowały.
Zadzwoń i zapytaj najlepiej :)

Gość 0

2010-11-11 o godz. 11:32

Dzieki :D

Lady_Bird 0

2010-11-11 o godz. 15:50

ja własnie byłam u A.Nazima jakoś we wrzesniu...
niestety nie zrobił na mnie dobrego wrazenia:/
no ale dam mu jeszcze jedna szanse :)

wiele osób go poleca, wiec moze leczy dobrze, choc ja po pierwszej wizycie nieczego sie nie dowiedzialam:/

Gość 0

2010-11-12 o godz. 08:13

Lady_Bird napisał(a):ja własnie byłam u A.Nazima jakoś we wrzesniu...
niestety nie zrobił na mnie dobrego wrazenia:/
no ale dam mu jeszcze jedna szanse :)

wiele osób go poleca, wiec moze leczy dobrze, choc ja po pierwszej wizycie nieczego sie nie dowiedzialam:/

A co chciałaś sie dowiedzieć???
Tam przyjmuje jeszcze jakas Pani...była któras u niej??Bo u Nazima najblizszy termin na 9 wtorek a ja potrzebuje na 1-2, bo potem nie mam wolnego.

Lady_Bird 0

2010-11-12 o godz. 19:54

zupelnie nic nie chcialam sie dowiedzic:/
ot!wizyta towarzyska

Gość 0

2010-11-23 o godz. 10:03

Kicia wpadłam Ci podziękować z całego serca. :D
Lekarz rewelacja.Polecam dalej.

Gość 0

2010-11-23 o godz. 10:17

Atir napisał(a):Kicia wpadłam Ci podziękować z całego serca. :D
Lekarz rewelacja.Polecam dalej.

Bardzo się cieszę :)
Mam nadzieje, ze pomogł/pomoże :)

Gość 0

2010-11-23 o godz. 11:18

Psyche mi naprawił juz a z tarczyca tez da rade.

kurupira 0

2010-12-05 o godz. 09:11

Nie wiedziałam, że tyle ludzi choruje na tarczyce.... Ja mam niedoczynność... skutek uboczny Czarnobyla lol Niestety ja mieszkam w małej miejscowości i endokrynolog przyjeżdża raz w miesiącu z Lublina... ale słyszałam, że dobrze leczy...
Pozdrawiam :D