-
Gość odsłony: 3666
Lista naszych 20 ulubionych utworów
Jakie są Wasze ulubione utwory, których słuchanie się Wam nie znudzi nigdy? Gdybyście miały zrobić playlistę, która pokazywałaby Wasze fascynacje muzyczne, to jak by ona wyglądała?
Moja:
1. Ghost in the Shell OST – Ending Theme.
2. Huun Hur Tuu and Angelite – Wave.
3. Heroes of Might and Magic IV OST – Death.
4. The Girl with a Pearl Earring OST – Griet’s Theme.
5. 2 Tm 2, 3 – Stabat Mater.
6. Jesus Christ Superstar – Heaven on their mind.
7. Loreena McKennitt – Bonny Portmore
8. Dead Can Dance – The Wind that Shakes the Barley
9. Hildegard von Bingen – O virga ac diadema
10. Thomas Tallis – Spem in alium (40-głosowy motet :love:)
11. Antonio Lotti – Crucifixus.
12. Marillion – Misplaced Childhood.
13. Queen – Innuendo.
14. Queen – Who wants to live forever.
15. L. van Beethoven - III Symfonia Es-dur, “Eroica”, część II. Marcia funebre. Adagio assai.
16. Taize – Veni Creator Spiritus
17. Grzegorz Turnau – Znów wędrujemy
18. W.A. Mozart – Requiem, Lacrimosa.
19. Arvo Pärt - Te Deum.
20. Toto, Dune OST – Paul meets Chani.
Wybór niełatwy. ;) Muzyka z gatunku dość absorbujących.
kolejność przypadkowa:
"Come away with me" Norah Jones
"One" U2
"Dziwny jest ten świat" Czesław Niemen
"sen o warszawie" Czesław Niemen
"No woman no cry" Bob Marley
"It's been done" Angela McCluskey
"Why does my heart feel so bad" Moby
"Like a star" Corinne Bailey Rae
"Put your records on" Corinne Bailey Rae
"Outro lugar" Salome de Bahia
"Love generation" Bob Sinclar
"Spider's web" Katie Melua
"Kayleigh" Marillion
"Unfinished sympathy" Massive Attack
"Nothing Else Matters" Metallica
"Love story" Shirley Bassey
"Englishman in NY" Sting
"Walk on by"Dionne Warwick
"Sen o Victorii" Dżem
"Wehikuł czasu" Dżem
Jak dla mnie wiekszosc piosenek jest moich ulubionych i moge je sluchac w kolko mi sie nie znudza.
Odpowiedz
Nie mam toptuenty
ale z pewnoscia hiciorem mojego zycia (nie wiem skad mi sie to wzielo,ale ktoregos dnia sie wzielo i tak juz zostalo...) jest "Owner of a lonely heart" Yes -ma jakas taka dziwna energie ....hmmm
a poza tym kawalkiem to pewnie:
Pan Prince - "Sometimes it snows in april "
Tego samego kurdupla -"Kiss" ,i cala reszta prinsowa -ten pan ,jak dla mnie nie ma sobie równych (no ,moze jedynie wzrostem)
Miszel Żaksą - " Billy Jean "
James Brown -"Sex machine"
Womack & Womack -"Teardrops"
Lauryn Hill w sexyduo z przeboskim D'Angelo - " Nothing even matters "
Tenże przeboski absolutnie D'Angelo -"Brown Sugar"
Poczciwa Donna Summer -"Bad Girls"
Równie poczciwa i (mniej niz Donna) leciwa Madonna -"Into the grooove"
no i ....Fun Lovin Criminals -"Love unlimited " i "Scooby snacks"
aaa..i oczywiscie zabraknąc nie moze Faith No More - " Evidence "
yyyy.....no
Silmarilla napisał(a):A Triduum to jest raczej nieodmiennie.
;)
Silmarilla napisał(a):Zwykly-cud napisał(a):Silmarilla napisał(a):
I Bębenka lubię najbardziej za "O Salutaris" i całą "Missa de Sanctis".
Sil stawiam, ze masz co nieco wspolnego z dominikanami ;)
Uwielbiam cala plytke "missa de sanctis", a ostatnio we wrzesniu udalo mi sie nawet byc na warsztatach wokalnych prowadzonych m.in przez Pawla :love:
No, bywałam z doskoku. Więcej mam wspólnego z ludźmi, którzy mają coś wspólnego. Ale Triduum Paschalne tylko u OPków.
No prosze...az zaluje, ze sie o cos nie zalozylam ;) Ale wlasnie wszelkie Trida (jak to sie odmienia?!), Pasterki to cos na co czekam caly rok :love:
Zwykly-cud napisał(a):Silmarilla napisał(a):
I Bębenka lubię najbardziej za "O Salutaris" i całą "Missa de Sanctis".
Sil stawiam, ze masz co nieco wspolnego z dominikanami ;)
Uwielbiam cala plytke "missa de sanctis", a ostatnio we wrzesniu udalo mi sie nawet byc na warsztatach wokalnych prowadzonych m.in przez Pawla :love:
No, bywałam z doskoku. Więcej mam wspólnego z ludźmi, którzy mają coś wspólnego. Ale Triduum Paschalne tylko u OPków.
Zawsze można przyjechać w te wszchodnie strony i zwiedzić region i masto tak sławnego ostatnio pana K. Może i sweterek jakiś się znajdzie jako pamiątka... lol ;)
Odpowiedz
brzoza1 napisał(a):Skrafku :love: :love: :love: :love: (jakbyś się nie domyśliła, to wyrażam swą miłość do Ciebie, he, he... ;) )
Masz u mnie wieeeelkie pifko!
(że też ja durna wcześniej to tuby nie zajrzałam i nie sprawdziłam.... :o :mur: )
nie ma sprawy :D
hehe tylko gdzie my się na to pifko umówimy lol
Silmarilla napisał(a):
I Bębenka lubię najbardziej za "O Salutaris" i całą "Missa de Sanctis".
Sil stawiam, ze masz co nieco wspolnego z dominikanami ;)
Uwielbiam cala plytke "missa de sanctis", a ostatnio we wrzesniu udalo mi sie nawet byc na warsztatach wokalnych prowadzonych m.in przez Pawla :love:
Zwykly-cud napisał(a):1. Alanis Morissette http://www.youtube.com/watch?v=ZVHTQFQr3U0
8. Grzegorz Turnau Znow wedrujemy
18.Guns & Roses November rain
19. Paweł Bębenek Dzieki Ci Panie
Aaaaa... Uninvited!!!! AAA... Ja po prostu kocham tę piosenkę!
Grzes Turnau jest na mojej liście takoz. November Rain - tylko w pełnej wersji, zazwyczaj puszczają bez solówki Slasha, a ona jest najlepsza. :D
I Bębenka lubię najbardziej za "O Salutaris" i całą "Missa de Sanctis".
Teraz ja! :D
1. Alanis Morissette http://www.youtube.com/watch?v=ZVHTQFQr3U0:rolleyes:
2. Barbra Streisandhttp://www.youtube.com/watch?v=sd311SLQJBo
3. Kasia Kowalska- Oto ja
4. Kasia Kowalska- A to co mam
5. Anna Maria Jopek cala plytka Szeptem
6. Pink Floyd Wish you were here
7. TGD Wiara czyni cuda
8. Grzegorz Turnau Znow wedrujemy
9 Beautiful south Dream a little dream
10. Yann Tiersen Goodbye lenin
11.Yann Tiersen La valse d'amelie
12. Alanis morissette Perfect
13. Alanis Morissette Everything
14.Norah Jones Come away with me
15.Norah Jones http://www.youtube.com/watch?v=V1IaLxjt7x0 (!!!)
16.Katie melua http://www.youtube.com/watch?v=5DCacIEbAlM
17. James Blunt Goodbye my lover
18.Guns & Roses November rain
19. Paweł Bębenek Dzieki Ci Panie
20. Cassandra Wilson Travelling miles
Skrafku :love: :love: :love: :love: (jakbyś się nie domyśliła, to wyrażam swą miłość do Ciebie, he, he... ;) )
Masz u mnie wieeeelkie pifko!
(że też ja durna wcześniej to tuby nie zajrzałam i nie sprawdziłam.... :o :mur: )
brzoza zajrzyj tu http://www.youtube.com/watch?v=FSFU1flmN3o :D
Odpowiedz
No, to i ja spróbuje coś wybrać, ciekawe czy uda mi się ograniczyć (w wiekszości sa to całe płyty...)
India Arie - Video
Erykah Badu (powiedzmy...) - Bag Lady
Robbie Robertson - A Good Day to Die
Alicia Keys - Unbreakable
Peter Gabriel - Ovo
Brandy - Who's She to You?
Brandon Perrault - She Gives Me Joy
Lenny Kravitz - I Belong to you
Nelly Furtado - He Wants to Be (?)
Janet Jackson - Anytime Anyplace
Aaliyah - It's Whatever
Evanescence - Imaginary
Imani Coppola - One of these Days
Kelis - Get Along with You (uwielbiam ten kawałek, a nie mam go nigdzie , tylko na starej kasecie video gdzie kiedyś nagrywałam teledyski...)
Lauryn Hill - To Zion
Sade - Kiss of Life
Arrested Development - Pride
Alanis Morrisette - That I Would Be Good
Sacred Spirit - Land of Promise
Skunk Anansie - Hedonism
Kurczę, i właśnie wyczerpała mi się 20stka...
Ech, to tylko namiastka... I trudno wybrać 1 konkretny kawałek z całej płyty...
ojej... chyba będzie trzeba bardziej troszkę zbiorczo :)
1. Pearl Jam / Eddie Vedder - Last Kiss, Sitting on the dock of the bay (wiem, nie jego, ale jak zresztą więcej moich faworytów ;) ), like a hurricane, throw Your arms around me... i jeszcze parę spiewanych przez tego pana jego głos ... :love:
2. Led Zeppelin - Stairway to heaven, Cashmir, Black dog, D'yer Maker :D , Communication Breakdown i znowu więcej :)
3. zawsze poprawiające mi humor kawałki Smashmouth :D Believer i parę innych :)
4. piosenki dziecięce - np. natalka i inne fasolki :)
5. Beatlesi
ale kurcze - to naprawdę nie da rady wybrać 20 takich, co to zawsze działają :) są piosenki których mam chwilowo dość, są takie, o których chwilowo zapominam, pojawiają się czasem nowe :)
agga73 napisał(a):dobbi napisał(a):agga73 napisał(a):nie mogę się powstrzymać i muszę dodać kilka:
- "crazy" Patsy Cline (nie jestem pewna pisowni)
tez lubie ta piosenke
I'm crazy, I'm crazy for feeling to hold youuuuuu...
I'm crazy for crying, I'm crazy for trying, I'm crazy for loooooving you
chodzi mi ciągle po głowie i pójść precz nie chce ;)
ja od wczoraj tez nuce ;)
dobbi napisał(a):agga73 napisał(a):nie mogę się powstrzymać i muszę dodać kilka:
- "crazy" Patsy Cline (nie jestem pewna pisowni)
tez lubie ta piosenke
I'm crazy, I'm crazy for feeling to hold youuuuuu...
I'm crazy for crying, I'm crazy for trying, I'm crazy for loooooving you
chodzi mi ciągle po głowie i pójść precz nie chce ;)
agga73 napisał(a):nie mogę się powstrzymać i muszę dodać kilka:
- "crazy" Patsy Cline (nie jestem pewna pisowni)
tez lubie ta piosenke
nie mogę się powstrzymać i muszę dodać kilka:
- "crazy" Patsy Cline (nie jestem pewna pisowni)
- "sunday morning" The Bolshoi
- "cień wielkiej góry" Budka Suflera
- "pandora" Cocteau Twins
- "mezzanine" Massive Attack
- "dancing with tears in my eyes" Ultravox
- "driving in my car" The Smiths
- "nights in white satin" The Moody Blues
- "shine on your crazy diamond" Pink Floyd
1) Simply Red "Stars"
2) Simply Red "Sunrise"
3) Simply Red" Home"
4) Nick Cave "Do you love me"
5) Nick Cave "Red right hand"
6) Kult "Do Ani"
7) Bruce Springsteen "The river"
8) Fiolka "Głośny śmiech"
9) Illusion "Trzy ptaki"
10) PJ Harvey "C'mon Billy"
11) Reamonn "Supergirl"
12) Sting "Fragile"
13) Depeche Mode "I feel you"
14) Takl Talk "Life's what you make it"
15) Frankie goes to Hollywood "The power of love"
Poza wyżej wymienionymi:
ain't no sunshine
(you make me feel like) a natural woman
oh, happy day
stawberry fields forever (i wiele innych beatlesów)
sankofa Cassandra Wilson
Avec Les Temps w wykonaniu Abbey Lincoln
nie mogę sie zdecydować co z repertuaru Sade, może smooth operator?
aguli napisał(a):Vivi napisał(a):Zresztą "What A WOnferful World" też nie jest dziełem Evy Cassidy :):):). Covery bywają boskie!!
w wykonaniu Evy Cassidy to ja bardzo lubię "Fields of Gold" :D
Też boskie!! Ja jeszcze kocham "Imagine", ale w sumie o niej to mogę godzinami, więc może nie zaczynajmy OTa lol lol lol
Vivi napisał(a):Zresztą "What A WOnferful World" też nie jest dziełem Evy Cassidy :):):). Covery bywają boskie!!
w wykonaniu Evy Cassidy to ja bardzo lubię "Fields of Gold" :D
gonick napisał(a):SkrawekNieba napisał(a):Vivi napisał(a): 16. Scorpions - Dust In The Wind
a nie kansas to śpiewa?
chyba, że to zupelnie inny utworek
Skfara, nie wiem kto był pierwszy, ale oba zespoły śpiewaja to samo
To nagrało całe mnóstwo ludzi :). Kansas było pierwsze, ale najbardziej podoba mi się wersja Scorpionsów. Sarah Brightman też nagrała ciekawą. Zresztą "What A WOnferful World" też nie jest dziełem Evy Cassidy :):):). Covery bywają boskie!!
SkrawekNieba napisał(a):Vivi napisał(a): 16. Scorpions - Dust In The Wind
a nie kansas to śpiewa?
chyba, że to zupelnie inny utworek
Skfara, nie wiem kto był pierwszy, ale oba zespoły śpiewaja to samo
Vivi napisał(a): 16. Scorpions - Dust In The Wind
a nie kansas to śpiewa?
chyba, że to zupelnie inny utworek
Jak zobaczyłam tytuł topiku, to sobie pomyśląłam "Dwadzieścia?? Dużo". Ale jak zaczęłam robić playlistę, to się przekonałam, że to malutko :). Musiałam się trochę ograniczyć, ale to próbka:
1. Joan Osborne - One Of Us
2. Bob Marley - No, Woman, No Cry
3. Budka Suflera - Jeden raz
4. Coldplay - Trouble
5. Dżem i Martyna Jakubowicz - Mała Aleja Róż
6. Dżem - Do kołyski
7. Eva Cassidy - What A Wonderful World
8. Kate Bush - Wuthering Heights
9. Lenny Kravitz - Fly Away
10. Myslovitz - Polowanie na wielbłąda
11. Nirvana - The Man Who Sold The World
12. Pink Floyd - Wish You Were Here
13. RHCP - Under The Bridge
14. Republika - Nie pytaj o Polskę
15. Rolling Stones - Angie
16. Scorpions - Dust In The Wind
17. The Doors - People Are Strange
18. Travis - Why Does It Always Rain On Me?
19. Bruce Springteen - Streets Of Philadelphia
20. Buena Vista Social Club - Chan Chan
agga73 napisał(a):Oliśka_comes_back napisał(a): zawsze i wszędzie mam dreszcze, gdy słucham
"Epitaph" King Crimson
też uwielbiam ten utwór
Dołączam do wielbicielek :)
Daaawno nie słuchałam, fakt, dlatego nie wpisałam na listę, ale swego czasu słuchałam namiętnie - dreszcze też mam ;)
Ja mam jeden tylko utwór, który podam. Bo cała reszta moich "ulubionych" jest długo, długo za nim. Zaraził mnie tą muzyką mój profesor ze szkoły średniej. I on też podał mi receptę na to, żeby ukochana muzyka na zawsze była ukochaną: słuchać jej tylko w wyjątkowych sytuacjach. I dzięki temu zawsze i wszędzie mam dreszcze, gdy słucham
"Epitaph" King Crimson
20 dlatego, żeby nas nieco zdyscyplinować. ;) Ja też miewam tak, ze lista jest o wiele dłuższa i za każdym razem wybór oczywiście, że jest inny.
Odpowiedz
Ooooooooo…nareszcie coś dla mnie :P
Mam świra na punkcie muzy, mam playlisty na kazdą okazję: zima/ chandra/ miłość/ rozstania/ ku czci bliskich osób/ do gry w gierki/ nawet do sprzątania mam....
No i mam oczywiście playlistę „Prawdopodobnie pierwsze w moim sercu”
1.„Message in the bottle” ale w wykonaniu Machine Head
potem długo, długo nic
2.“Ta noc do innych niepodobna” Maanam
3.„6 lat poźniej” Kult
4.„ Time is now” Moloko
5.„All I need” AIR
6.„Są takie dni” Harlem
7.„Into my arms” Deine Lakaien
8.„Angel holograms” Tiamat
9.„Where is my mind” The Pixies
10.Once in the lifetime” Wolfsheim
11.“Czas spełnienia” Hey
12. “24 godziny po” O.N.A
13.“Days go by” Dirty Vegas
14.“I am mine” Pearl Jam
15.“Become one” Faithless
16.“Orion” Metallica
17.“Stąpając po niepewnym gruncie” Pidżama Porno
18.„Zero” Renata Przemyk
Płyta, która nigdy mi się nie znudzi to “Wildhoney” Tiamatu
WhiteRabbit napisał(a):Yagutka napisał(a):
Ale z drugiej strony mam kawałki, których słucham i które lubię nieprzerwanie od lat kilkunastu :) I raczej wiem, że to mi nie przejdzie ;)
No właśnie, ja te podałam ;)
Zawsze je lubiłam i zawsze mi się podobały.
Ale ograniczenie do 20... Trudno wybrać te najlepsze... :)
No ja też mniej więcej te podałam ;)
Ale są też takie kawałki, które bardzo lubię teraz (teraz czyli rok, dwa lata) i w sumie nie wiem, czy mi się będą podobać za lat 10 ;) A takie kawałki też podałam, bo teraz nie mogę się bez nich obejść :D
Co oczywiście i tak nie zmienia faktu, że 20 to za mało :D
Yagutka napisał(a):
Ale z drugiej strony mam kawałki, których słucham i które lubię nieprzerwanie od lat kilkunastu :) I raczej wiem, że to mi nie przejdzie ;)
No właśnie, ja te podałam ;)
Zawsze je lubiłam i zawsze mi się podobały.
Ale ograniczenie do 20... Trudno wybrać te najlepsze... :)
dobbi napisał(a):no wlasnie ten wybor 20 jest strasznie trudna sprawa, bo juz dzisiaj zmienilabym ta 20, ktora podalam powyzej. to chyba w zaleznosci od dnia robilabym sobie taka playliste i niekoniecznie z tylko 20 utworow ;)
mam dokładnie takie samo odczucie ;)
dobbi napisał(a):no wlasnie ten wybor 20 jest strasznie trudna sprawa, bo juz dzisiaj zmienilabym ta 20, ktora podalam powyzej. to chyba w zaleznosci od dnia robilabym sobie taka playliste i niekoniecznie z tylko 20 utworow ;)
Zgadzam się, że w zależności od dnia taka playlista będzie inaczej wyglądać :)
Ale z drugiej strony mam kawałki, których słucham i które lubię nieprzerwanie od lat kilkunastu :) I raczej wiem, że to mi nie przejdzie ;)
no wlasnie ten wybor 20 jest strasznie trudna sprawa, bo juz dzisiaj zmienilabym ta 20, ktora podalam powyzej. to chyba w zaleznosci od dnia robilabym sobie taka playliste i niekoniecznie z tylko 20 utworow ;)
Odpowiedz
myślalam wczoraj caly dzień i caly wieczór i dziś rano i nic....
nie umiem wybrać 20 utworów, choćby dlatego, że plyt slucham calych (pojedyncze piosenki slyszę tylko w radiu).
Zresztą na pewno i tak wiecie czego się spodziewać:
PINK FLOYDÓW oczywiście
Zeppelinów
Doorsów
Purpli
Hendrixa
Kate Bush
Massiva...
jejku dużo by tego bylo
od jakiegoś roku jestem zafascyniowana utworkiem "Mayby tomorrow" zespolu Stereophonics (pewnie pamiętacie z Miasta gniewu 8) ), zakochana jestem w Ghost in Shell (ja Silmarilla zresztą), uwielbiam "Ain't no sunshine" Billa Withersa, ... i dużo dużo jeszcze bardzo dużo (jak mi się przypomni to będę dopisywać)
No to ja z Waszych playlist dodałabym jeszcze te utwory. :D
Led Zeppelin - Kashmir – Lexa
Queen - Bohemian rapsody – dobbi
Marillion - Fugazi, Kayleigh i Misplaced childhood – agga73
Pink Floyd - High hopes
Bach, Aria na strunie G
Requiem – Mozart - ostryga
20 utworów...
No ok, wybiorę te, o których teraz myślę ;)
* Led Zeppelin - Stairway To Heaven
* Led Zeppelin - Moby Dick
* Bob Marley - Jammin'
* Bob Marley - Could you be loved
* Carlos Santana - Black Magic Woman
* Deep Purple - Lazy
* Depeche Mode - Personal Jesus
* Lynard Skynard - Sweet Home Alabama
* Metallica - Orion
* Queen - The show must go on
* Queen - I want to break free
* Red Hot Chilli Peppers - Under the bridge
* Scott McKenzie - San Francisco
* The mamas and papas - Dream a little dream of me
* The mamas and papas - California Dreamin'
* George Thorogood - Bad to the bone
* Steppenwolf - Born to be wild
* The Doors - Break on through
* Pulp Fiction OST - Opening Theme (coś o surfingu?)
* Czesław Niemen - Dziwny jest ten świat
Kolejność jak najbardziej przypadkowa :)
20 utworów? nie ma szans :D Kiedys sobie zrobiłam taką playlistę i była ona znacznie dłuższa lol
Ale pomyślmy (kolejność przypadkowa)
1. Lacrimosa - Alleine zu zweit
2. Lacrimoa - Kabinett Der Sinne
3. Led Zeppelin - Stairway to Heaven
4. Deep Purple - Perfect Strangers
5. Marillion - Kayleigh
6. The 69 Eyes - Dance D'Amour
7. Whitesnake - Is this love
8. Diary of Dreams - The Curse
9. Mary Hopkin - Those were the days
10. Leonard Cohen - I'm your man
11. Therion - Into remembrance
12. Iced Earth - Melancholy
13. Savatage - Morphine Child
14. In Extremo - Vollmond
15. Type O' Negative - Be my druidess
16. Nick Cave - Do you love me
17. Nightwish - Wish I had an angel
18. Kreator & Tilo Wolff - Endorama
19. Moonspell - Opium
20. XIII Stoleti - Nosferatu
uff, jakoś się udało :)
Hm, myslalam, ze 20 pozycji to bedzie dla mnie zdecydowanie za duzo. A teraz siedze i sie glowie. Jest tyle utworow, ktore oznaczaly jakis przelom w moim zyciu, symbolicznych, towarzyszacych mi przez dlugi czas, albo takich, ktore niezawodnie podniosa mnie na duchu. Nie wiem, czy akurat te utwory umiescilabym na swojej "ostatecznej" liscie, gdybym to wlasnie jej i tylko jej miala sluchac do konca zycia (watpie, raczej bylaby pelna radosnych i skocznych rzeczy - takich na te ciezkie chwile ;) ) - ale poniewaz ta lista ostateczna nie jest... oto moja "hot 20":
1. Brothers in arms - Dire Straits
2. High hopes - Pink Floyd
3. Drive - R.E.M.
4. Bach, aria na strunie G
5. Requiem - Mozart
6. Billy Jean - M. Jackson
7. One - U2
8. Stayin' alive - Bee Gees
9. How can you mend a broken heart - Al Green
10. Czarodziejski flet - Mozart
11. Freedom - G. Michael
12. You're still you - Josh Groban
13. Wspomnienia z pleneru - kombi
14. The sea - Morcheeba
15. Come away with me - Norah Jones
16. Wings - OST Brokeback Mountain
17. When we dance - Sting
18. Stealing Fat - The Dust Brothers, OST Fight Club
19. Facing East - Thievery Corporation
20. Zolty rower - Fromacja Niezywych Schabuff Embarassed
1. John Lenon Imagine
2. Carly Simon You're So Vain
3. Simon&Garfunkel Mr. Robinson
4. Aretha Franklin Respect
5. Blowing in the wind- w różnych wykonaniach
6. Lynyrd Skynryd Sweet Home Alabama
7. Carly Simon Anticipation
8. Carly Simon Mockingbird
9. Carly Simon We have no secrets
10. Simon&Garfunkel Bridge Over Troubled Water
11. The WallFlowers Josephine
12. The GooGooDolls Slide
13. The GooGooDolls Broadway
14. John Mellencamp Dance Naked
15. Willie Nelson On the road again
16. Marek Grachuta Dni których jeszcze nie znamy
17. Maryla Rodowicz Remedium
18. Zbigniew Wodecki Chałupy welcome too
19. Lipnicka&Porter Bones of love
20. Paul Simon Diamonds On The Soles Of Her Shoes
Piosenki tej pani nigdy mi sie nie nudzą:
kolejność przypadkowa:
1) Goo Goo Dolls "Iris"
2) Delta Goodrem & Brian McFadden "Almost here"
3) Anastacia "Pieces of a dream"
4) Sarah Brightman "Winter Light"
5) Alanis Morissette "That I would be good"
6) Anita Lipnicka "Mosty"
7) Sugababes "Too lost in you"
8) Rihanna "Unfaithful"
9) Bruce Springsteen "Secret garden"
10) Seal "Love`s divine"
11) Kasia Kowalska "Bezpowrotnie"
12) Sarah Connor "Living to love you"
13) Edyta Górniak "When you come back to me"
14) Elton John "Your song"
15) Szymon Wydra "Bezczas"
16) Grzegorz Turnau "W muszelkach twoich dłoni"
17) A-HA "Crying in the rain"
18) Evanescence "My immortal"
19) Metallica "Nothing else matters"
20) Linking park "Numb"
nie mam czasu się siłować z tymi tonami muzyki :P wpisze więc, co mi pierwsze poprzychodziło do głowy - oczywiście bez kolejności, bo wszystko u mnie zależy od nastroju 8)
Temple of the Dog "Say Hello to Heaven"
Temple of the Dog "Times of Trouble"
Soundgarden "Fell On Black Days"
Texas "in Our Lifetime"
Texas "When We are Together"
Creed "With Arms Wide Open"
Creed "My Sacrifice"
U2 "With or Without You"
Led Zeppelin "Kashmir"
Marillion "Kayleigh"
Marillion "Sugar Mice"
Marillion "Incommunicado"
The Brand New Heavies "You've Got a Friend"
Lightouse Family "Lifted"
Lighthouse Family "High"
Extreme "More than Words"
Extreme "Unconditionally"
Sugababes "Promises"
Christina Aguilera "I'm OK"
Andrea Bocelli "Vivo per Lei"
ech, ech - koniecznie jeszcze większość utworów Annie Lennox, Kate Bush, ała lol jeszcze cała masa utworów lol
Lexa, wiem... Mnie też nie było łatwo. I pewnie za drugim razem ułożyłabym inną listę... Właśnie zrobiłam sobie tę playlistę w winampie i słucham. :D
Odpowiedz
Perfect Strangers - Deep Purple
cały stary Marillion, a w szczególności Fugazi, Kayleigh i Misplaced childhood
Who wants to live forever i Those are a days of our life - Queen
w domach z betonu - Martyna Jakubowicz
Don't give up - Peter Gabriel i Kate Bush
co najmniej 1/3 utworów U2, a w szczególności new year's day, who's gonna ride your wild horses, one, love is blindness, zooropa, pride, where the street have no name, with or without you
dancing queen - abba :D
kilka piosenek starego Bajmu
i wiele wiele innych ;)
20? :o to jest w ogóle możliwe :o
musiałabym strasznie ograniczać :P
może w wolnej chwili przysiądę i pomyślę, ale ograniczenie mnie jedynie do dwudziestki to tortura Sil 8) lol ;)
Silmarilla napisał(a):
6. Jesus Christ Superstar – Heaven on their mind.
7. Loreena McKennitt – Bonny Portmore
8. Dead Can Dance – The Wind that Shakes the Barley
13. Queen – Innuendo.
14. Queen – Who wants to live forever.
plus
- Led Zeppelin - Stairway to Heaven (wlasciwie to moge tu cala plyte wpisac)
- Led Zeppelin - Cashmir (tu tez)
- Queen - Bohemian rapsody
- Soundgarden - Jesus Christ POse (tu tez :lizak:)
- Pink Floyd- Wish You Were Here ( i tu)
- Pink Floyd - Dark Side of The MOon
- Deep Purple - Smoke On The Water
- Hair OST - Aquarius (tu tez)
- Santana - Black Magic Woman
- Fred Astaire- New York New York
- Daab - W moim ogrodzie (c hyba taki tytul)
- Donna Summer - I feel Love
- Koole and The Gang - Get Down On It
- Extreme - More Than Words
- Ewa Bem - W strone slonca
Sill, ale wymyslilas :) to strasznie trudne wybrac tylko 20 utworow.
Podobne tematy