Styl.fm
Podobne tematy
Kategorie pytań

Gość 2013-08-10 o godz. 05:44, odsłony: 18542 0

Tabletki antykoncepcyjne JEANINE- opinie, działanie, skuteczność

Czy któraś z was brała kiedyś te tabletki?mam zacząć je brać jak dostane miesiączke(chyba że mam już w sobie fasolke i nie bede juz ich potrzebować hi hi:D:D:D )ogólnie to jestem bardzo przeciw jakiemu kolwiek ingerowaniu w gospodrke hormonalna,ale gin przepisała mi je bo moja @ jest conajmniej nieregularna( w poście katriny 87 opisalam co mi dolega).boje sie troche bo jestem troche z nadwagą i nie chciałabym przytyć,ani wiecej nowych włosków,moja kolezanka przytyła od tabletek 10 kg w ciągu miesiaca(nie miała tych co ja ale jakoś mnie to przestraszyło)pozdrawiam

Odpowiedzi (7) Kategoria: Miłość i seks :: Antykoncepcja Ostatnia odpowiedź: 2013-08-10, 07:00:16 Tagi: , ,

Najnowsze / Najstarsze

zuza2 0

2013-08-10 o godz. 06:44

Witam, ja brałam te tabletki dosłownie 4 dni, bo strasznie, ale to strasznie bolała mnie od nich głowa. Zadzwoniłam do Gin i kazał natychmiast odstawić. JAkoś żle znosiłam te tabl.Mnie podpasował Logest..Jeżeli masz nieregularne miesiączki, radziłabym się wybrać do ginekologa-endokrynologa, bo łykanie tabl antykonc to tylko leczenie objawowe, a nie przyczynowe.
Pozdrawiam

karlot 0

2013-08-10 o godz. 06:47

Kurcze biorę jeanine 11 dni- ból brzucha, nudności, bóle nerek, plamienie, drazliwosć, ból jajników ?| Lekarz mi je przepisał ze względu na endometriozę, która znowu się u mnie odzywa, ale nie daje rady:(. Lekarz chyba wyjechał na urlop........Boję się co będzie gdy sama odstawię- czy zaczną się znowu bóle, czy będę miała teraz okres?Miała ktoś doświadczenia z odstawieniem tabletek w trakcie cyklu? jak szybko "dochodzi" się do siebie po skutkach ubocznych?
I do tego wszystkiego jutro wesele koleżanki a za tydzień wyjazd nad morze :'(

patunieczka 0

2013-08-10 o godz. 06:49

karlot, miałam identycznie, pierwszy miesiąc był do d... Bół głowy, biegunki, brak łaknienia, trchę jakby walec po mnie przeechał.
Nie wiem czemu, ale kontynuwałam i dalej jest OK.
Choć po pierwszej reakcji organizmu widzę jakie to świństwo :(

a co do odstawienia, to tez chyba bardzo indywidualnie może organizm zareagować. Podjrzewam, że po tych objawach które masz, skutki odstawienia tak uciążliwe nie będą.

karlot 0

2013-08-10 o godz. 06:53

Odstawiłam sama, okres zacząl się praktycznie na drugib dzień, ale co za różnica, jak wcześniej miałam non stop plamienia. Uff minął ból głowy i nudnośąci, wybiorę się za jakiś czas do lekarza, zobaczymy co przepisze tym razem....

clarie 0

2013-08-10 o godz. 06:56

Brałam te tabletki przez dwa miesiące. W środku drugiego blistra zaczęłam bardzo źle się czuć, bolała mnie głowa. W pewien piątek wróciłam z zawrotami głowy, nie mogłam się wysłowić (myliłam wyrazy, nie odmieniałam ich). Tabletki odstawiłam i jest dobrze.

Biba 0

2013-08-10 o godz. 06:59

Bralam i sie zawiodlam.Po odstawieniu odrazu cysty (moja kolezanka bioraca te tabletki miala tak samo),wlosy wypadaly gaaarssscciami jak po ciazy #/ Wczesniejsza ich nazwa to Valette,zreszta do tej pory funkonuje ona w Niemczech.

justine2121 0

2013-08-10 o godz. 07:00

Ja bralam przez kilka miesiecy i czulam sie swietnie. Kilka miesiecy temu odstawilam, pojawily sie pryszcze i wlosy zaczely sie przetluszczac, teraz wypadaja intensywnie. Wypadania nie wiazalam juz w sumie z Janine (teraz biore inne tabletki), ale kto wie!